2012. március 5., hétfő

Spiritualitásról


Spiritualitásról

Engem is érdekel a téma azért mert érdekes,a válaszokat keresem,és kutatóm a témát nem mint egyesek akik utána se néznek és már azt mondják hülyeség.

Először is ez egy életfilozófia is , És akik tudnak valamit azok csöndben szoktak lenni,akik pénzt kérnek meg akik showot csinálnak(pl.: ezotv) azok csak a pénzedre mennek semmi másra,de ettől még lehetne kivételek,mert mindig vannak kivételek.

Nina kulagina orosz nőről , volt egy Ellenőrzött körülmények között Telekinezis tesztje mert nem hitték el neki hogy tud telekinézist használni mert csalónak nézték, de nem is tudtak rajta kifogni ,szkeptikusok bizonyítékot akartak meg is van ezzel és van arról 1 fekete fehér videó szóval az orosz(nagy emberek) rég tudják, és telekinezis háborút indítottak volna , csak azt nem tudták hogy nagyon lassan lehet fejleszteni és nem azt kell egyből gondolni ha majd autók fognak röpdösni körülötted hanem csak kis tárgyakat tudsz,Gyakorlás kérdése az egész.

Nem szoktam horoszkópokat olvasni de egyszer az anyukám nézet egyet és így én is megnéztem mert minden újra nyitott vagyok és nagyon meglepődtem hogy pontos a leírás rólam a horoszkópban.

Elvileg az egyik része a (kinézis rész?) megmagyarázható a kvantumfizika segítségével vagyis kitudja olyan része a tudománynak amit még fel se fedeztek még pl.:Az elektromosság felfedezése hogy kezdődőt? a békacombos kísérlettel gondolom ha mostanában jöttek volna elő a békacombos kísérlettel vagyis az elektromossággal akkor már szinte lehetetlen lenne tovább lépni mert a sok nagy okos jönne azzal hogy milyen hülye ,az egyház meg a sátánista és hogy eretnek és máglyára vele...

jóslásról a véleményem :Olvastam olyat is hogy Nagyon bölcs ember tudja előre a dolgokat ezért is jóslás:"Lassan járj,tovább érj,, idézet. És szerintem ha például azt jósolják neked hogy karambolozni fogsz az autóddal hétfőn akkor egyszerűen akkor nem kell kocsiba ülni és akkor nem történik meg és már át is íródott a jóslás persze ha azt jósolják ami elkerülhetetlen hogy például: valami a földbe ütközik vagy elkapsz 1 gyógyíthatatlan betegséget akkor nem tudod már megváltoztatni de megelőzni igen ha tudod hogy mitől fog kialakulni vagyis több verzió létezik a jövőre nézve, döntések sorozata ,hogy pl.: másként alakul a jövő ha nemre mondasz és ha igenre .pl.: ha azt jósolják hogy nyerni fogsz a versenyen szerintem lehet hogy könnyen veszíteni fog az mert már az elején nagymenősködik és már lazít,pedig nem lazítana hanem izgulni,mindent megtenne a győzelemért vagyis a tűz kialudt belőle .

Szellemidézésről:

Tudom Kedvenc téma a szkeptikusoknak(csemege),de most elmondom hogy nem látni alapból meg a szellemidézés nem játék!

Gondolom ismertek pár Szellemidézés dolgot,de azzal csak oda kényszeríted de ismerek olyan módszert is amivel nem kényszerítheted de ez nem biztos hogy sikerülni fog mert ilyenkor saját maga dönt arról hogy jön-e vagy sem mert a kaput maga után be is kéne csuknia.

Jöhet a komolyabb rész:

Gyakorolhatsz dolgokat:

kezdhetsz mondjuk az Energiairányítással,meditációval,Csakrázással,(ne nyitogass csakrát kezdőként!)

A Psi labda vagyis saját energiádból létre hozott labda amit láthatsz is ha elég sűrű meg elvileg bárki megtudja csinálni, és akik megtudják csinálni nem fogják mindenhol mutogatni mert egyből leszólja mindenki hogy milyen marhaságokat beszél és jönnek még a szkeptikusok vizsgálgatni meg mindent megtenni hogy rád mondhassák hogy csaltál vagy ha tényleg látták akkor megijednek(gondolom én!), csak akkor ha valami komolyabb lenne akkor eljátszódna ugyanaz mint gondolom az x-menben hogy ha pl.: meg tudsz nyúlni akkor kifognak zárni vagy egyéb dolgok de ilyenekről nem is halottam ezt csak 1 fantáziás gondolat menet volt,

Sok kinézis van pl.: Hidrokinézis,pyrokinézis,Aerokinézis,telekinézis meg sorolhatnám De a kinézissek meg egyéb képességeket lassan lehet fejleszteni vagy pl.: telekinézisnél nem azt kell elképzelni hogy autókat fogsz repíteni hanem egyenlőre kis dolgokat tudsz és sok gyakorlás kell hozzá és nem azonnal fog menni idő kell(kb 1-4 hétben?)

pl.: van olyan kinézis amivel lehetne a falon,vízen járni csak a csakrákkal kéne valamit csinálni amit még nem tudom mit kéne csinálni,majd megtalálom a módját remélem.

Kinézis lista: http://mindenamitk.tk/index.php?id=html/kinezisek.html#.T1PUXuXRDQU

Tudatos álmodásról: Ez inkább már elfogadottnak látszik úgy látszik. Vagyis a Test alszik miközben az lelkileg ébren vagy vagyis kicsit ébren vagy és ennek az ellentéte szerintem az alva járás. Miért is jó a tudatós álmodás ? Mert bármit megtehetsz az álmodban ha tudod irányítani csak a képzeleted szab határt ,erre sok gyakorlat van pl.: Valóságteszt stb...

Nekem az első tudatós álmodás után az volt hogy felébredtem és éreztem hogy még mindig álmodok de teljesen tudatában voltam hogy ébren vagyok és ugyan ez fordítva hogy volt mikor az álmomba hittem hogy ébren vagyok (Tudom tiszta Eredet film :D

Ajánlom megnézni az Eredet filmet :D

Gyakorlatok meg + sok minden ezen az oldalon található meg:

http://www.tudatos-alom.hu/

Egy kicsit irok miket szoktak álmodni:

Vagy volt mikor épp sikerülni látszik a tudatós álmodás mikor hirtelen pislogok és felébredek

Nagyon jókat szoktam álmodni . Akció dús, rémálmaim nagyon ritkák ,szörnyes álmoktól meg se ijedek csak akkor ha elkap :O de általában mikor látszik hogy rémálom kerekedik rögtön próbálok felébredni ,Meg lehet csinálni pl.: asszem a kezedre kell nézned vagy 1 pontra kell koncentrálnod vagy nézned folyamatosan és elvileg felébresztheted magad.

Meg vannak olyan álmaim amiben kedvenc animéből vagy filmből való képességet használok :D

pl.: Mágnes képességet, Gyorsan futni, Teleportálni,keresztül menni az embereken(mint a falon a filmben) vagy volt mikor tudtam irányítani magamtól hogy mikor repüljek mikor nem meg sorolhatnám.

Asztrálutazás:

Van az Éter,Asztrál,Mentális,Kaukázus test és a Fizikai amiben most vagy. Asztráltesteddel utazol de más testeddel is tudsz ,A fizikai világban is bárhová lehet menni vele.

Vagy Tanulás szempontjából jó a Villámolvasás De Nem szó szerint kell érteni hogy villámból olvasol és nem is úgy kell még érteni hogy villámgyorsan olvasol hanem lapozol mindig és megmaradnak benned a dolgok,előlehet hívni vagy még jól jöhet a Korona csakra tisztítása.

Megemlítem még az Aura látást meg az Aura olvasást ha már megy.

Átkozást is lehet csinálni de erről majd később írok

Sátánistákról:

Ez már egy komolyabb téma és már magasabb spiritualitás .

Sok tévhit áll róluk,de ha jártál középsuliba tudod hogy örömmel mondták a régi korban hogy ez a sátán műve vagy a gonosz műve Vagy ott van az irodalomban a felvilágosultság kora egyház ellenséges volt ,avagy olyan tudás amire direkt rá mondják hogy sátánista hogy eszedbe se jusson foglalkozni vele. Nem összekeverendő a divatsátánistákkal vagy a szektákkal meg az ördögimádókkal!Vagyis Inkább Igaz Spirituális csoport.

És persze az egyházra mutogatnak persze igaz érvekkel .

pl.: a Vatikán fő terén lévő ábrát és lopták más vallásból.

+már írtam egy bejegyzést az egyházról röviden szerintem hogy az Egyház egy álszent szervezet , de az alapgondolata jó csak az ember(buta emberek) elrontotta ...

Érdemes ezeket az oldalakat is megnézni:

http://mindenamitk.tk/index.php?id=2#.T1UPdOXRDQU

http://forum.tttweb.hu/index.php

http://www.aranylaci.fw.hu/forum/ Határtudományok

Később még írók technikákat mert komolyabbak technikákról később írók.

Elérkezett a pont ahol már azt mondom hogy én annak aki visszaszokott élni hatalmával vagy piszkálni más (esetleg nyomorékot de azt feltételem hogy olyanok olvassák a blogom akik nem szoktak vagy már leszoktak róla mert megértették mondandómat ) annak nem adok tudást a kezébe. Hogy miért is? Mert ha pl.: tolvaj nem tudja hogy kell lopni akkor ártalmatlan vagyis csak a rosszindulatú embereknek . Vagyis ha tehetném elvenném a tudásukat azoknak az egyéneknek akik csak mások kárára dolgoznak. Persze ez most nem azt jelenti hogy örökre nem mondok semmit,hanem ha megérted és erkölcsös,etikus leszel vagyis nem bántasz mást mert hogy mondjuk nyomorék vagy leírtam a dolgokat egy bejegyzésembe akkor elmondom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése