2012. január 6., péntek

Társadalmi épitő kritika

Társadalmi épitő kritika

Gondolkodni nem nagyon szoktak ahogy látom.

Szoktam hallani hogy évente hány anyuka hal meg az elfajult szülők vitájában.(Sajnos a mi családunkban is van ilyen de nem fajult el )Hogy az Apa szülő minden hibát az anyukára ken mikor ő is hibás meg stb... Először is leírtam egyszer hogy 1 vitában mit két fél hibás és kulturáltan és korrektül kell nem ordibálva sorolni a hibáját, mindenkiben található hiba és egy mondás: Másban meglátja a szilánkot de magában persze nem látja meg a Gerendát.

A nevelési módszer... én annak a híve vagyok hogy normálisan ,érhetően el lehet a gyereknek(illetőnek) magyarázni miért ne csináld vagy ha kisgyerek akkor inkább gyengéden valahogy úgy hogy ne csinálja tovább de a kedvét ne törd le. hogy magyarázod neki hogy ha pl.: játék kis autójával megy le a lépcsőjén miért ne csinálja még egyszer Talán mert jó szórakozni a szülőkön azért csinálná? Tudom sok (felnőtt) ember nem szokott érteni a szóból ha mondják szóval szerintem be kell mutatni persze animációs videóval miért vagy inkább csak szövegben hogy megértse miért ne csinálja. Logikus válasz volt.

Matek tantárgy elvileg fejleszti a logikát...Az én véleményem az, hogy szerintem pont arra ösztönzi a matek hogy végre használja az agyát az ember.

Ez is logikus most: minek tanulunk olyat ami nem is fogunk használni? jó persze van ami alap a matekból kell tudni az életben de pl.: Pitagorasz tételt felesleges megtanulnom ha csak nem mérnöknek megyek. Ezeket Csak addig kell tudni ameddig le nem érettségizek vagy végzek egyetemet. + Egy kicsit megváltozott a véleményem hogy vannak azért olyan dolgok amik hasznosak a matekban de akkor se számít mert sok hétköznapi ember nem is fogja használni ha csak nem megy valami mérnöknek.


Bürokrácia vagyis minden papíron? nem tudom biztosan mind1. íróm amit szeretnék :)Vendéglátói papír minek kell? Szerintem bárki megtudná csinálni a pincérkedést ha már sokat dolgoztál a konyhában pl.
Szoktam látni hogy az emberek egymást bántják. pl.: mi osztályunkban rajtam kivül (még páran kb) bántották az autistátt az osztályban. Miért nem a Bunkókat bántják ebben a világban?Nyomorékok vagy az autisták nem tehetnek róla hogy olyanok lettek = segiteni kéne rajtuk ahelyet hogy raksz még a gondjára, attól hogy nem vagy autista vagy nyomorék nem jelenti az hogy jobb vagy nála mert Mindenek van előnye és hátránya, Az autisták jók matekból,fejből fujni tudja a telefon könyvet, a Diszlexiának is van előnye pl.: Kreatívabbak,stb...
Minden relativ(Nézőpont kérdése :D)
am idézek 1 oldalról: "Persze nem mindenki kis angyal, a különcöket szeretik kibeszélni, kirekeszteni, olykor megalázzák őket de általában azoknak akik így viselkednek van másik oldaluk is. Tapasztalatból mondom. ,,
Kicsit átgondolom az egészet azért de szerintem pont az a baj hogy a különcöket kirekesztik és megalázzák, persze itt csak a kemény hecre gondoltam nem a gyengébbre és ezel a bejegyzés résszel nem azt mondom hogy nagy fegyelem legyen hanem azt hogy azért tudni kell hol a határ.
Am erről kicsit irok:Flour ,Sp és a Justin bieber kedvencetekről xD
Most ted fel magadnak miért is utálod őket? tudom első válasz az hogy:azért mert buzik.
Nekem az a véleményem hogy a Kis emberek nagy irigykednek rá avagy mert ő többet ért el és még több pénze van 1(nyomoréknak? kedvenc mondatotok)És szerintem a 1 osztálytársa vagy haverja kezdte az hogy buzi stb hogy lehuzza pl.: Justin Biebert és ment tovább a lánc mert divat lett -.- és szerintem ez inkább kortársak miatt van.. ha 20-30 évesen kezdték volna talán nem buziznák le és szerintem az a Buzi aki le buziz mást :D
Tudom most ami jön már talán nincs sok családban,de követni azt hogy: Ne álj szóba idegenekkel.
Mert a társadalom pont arról szol hogy beszélünk egymással és nem az ellentéte és ennyi erővel osztálytársakkal se kellett volna szóba álnia meg ha eltéved szegény gyerek akkor se.Pontosítók a mondatón:Gyanús alakokkal ne álj szóba. Tudom most sokan lenéznek gondolkodás hiányában.

Antianimésekről: nincs bajom velük mindenkinek van joga kritizálni, senkise tökéletes,de nekik az a hibájuk hogy azt modják öldöklős animét meg bugyis,hentai az animék, Ez is egy előítélet mert sok anime van és sok kategória pl.: van szerelmes,van yaoi,hentai,Scifis,kaland,Gasztronómiai,harcos,természet feletti stb.. rengeteg van és csak 1 vagy pár anime miatt már tolják a spanyol viaszt és azt mondják hogy az anime értelmetlen öldöklös... ennyit róluk...

Amelyik butaság szemet szúr az hogy :


Nem kéne kezeltettni a börtönben lévőket? Mert ez olyan mintha sarokba dobod a telt szemetes zsákot és azt várod hogy magától kiürüljön.(várod a sült a galambot hát ha megjavul magától)

Vagy az is hogy halottam olyat hogy valaki betört 1 óvodába mert nem volt gyermekkora,az lenne a logikus hogy ilyenkor megkéne adni a gyermekkorát és nem bezárni ,azzal csak rosszabb lesz szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése